Serwis gwarancyjny elektronarzędzi Bosch

Wybór producenta elektronarzędzi i osprzętu dla Przemysłu nie jest sprawą łatwą. Producenci zasypali nasz rynek bogactwem swoich ofert. Asortyment pęka w szwach, dzięki rozbiciu poszczególnych urządzeń na wielorakie wersje - z guziczkiem z lewej, z prawej, bez guziczka. Jednym słowem obłęd.

Posiadanie urządzeń jednego producenta ma swoje zalety. Przede wszystkim w zakresie organizacji pakowania sprzętu i bezpiecznego transportu. Kolejną zaletą jest możliwość zarządzania gwarancjami, dzięki rejestracji urządzeń na stronie internetowej producenta, stały dostęp do listy posiadanych urządzeń i i szczegółów gwarancji.

Jako przedsiębiorca zdecydowałem się na rozwiązania firmy Bosch, Bosch Professional. Z uwagi na ceny systemu l-boxx długo zastanawiałem się, czy nie popełniłem błędu. Moje wątpliwości stały się jeszcze większe, gdy nową szlifierkę kątową Bosch GWS 17-125 CI "udało mi się" zniszczyć po 3 minutach pracy (pękł kołnierz z tworzywa). Byłem wściekły. 




W czwartek wysłałem urządzenie do naprawy gwarancyjnej (koszt kuriera pokrywa Bosch), we wtorek od kuriera otrzymałem naprawione urządzenie w ramach naprawy gwarancyjnej, (choć warunkowej). Czas działania serwisu był niesamowicie szybki. To był strzał w dziesiątkę - nie straciłem czasu na dostarczenie i odbiór urządzenia, a naprawa była błyskawiczna.

Czy warto inwestować w elektronarzędzia Bosch? Z punktu widzenia działania serwisu z całą pewności tak.

mgr inż. Dawid Chojnacki

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Koniec II kadencji na liście biegłych sądowych z dziedziny budownictwa

Na kłopoty mgr inż. Eugeniusz Legeżyński

Profesjonalny pomiar siły dynamometrem elektronicznym