Sprzedaję swoje Renault Kangoo z prowadzonej działalności gospodarczej - Renault Kangoo 2004 Lift 5 os. kratka homologacja ciężarowy, pojazd w dobrym stanie cena do negocjacji
Sprzedam Renault Kangoo I po lifcie z 2004 roku. Jestem jego właścicielem od 2017 roku.
Jest to pojazd użytkowy, zarejestrowany jako ciężarowy, posiada kratę oddzielającą miejsca siedzące (5 miejsc) od przestrzeni ładunkowej. Ze względu na pełnioną funkcję zawodową, dokładałem wiele starań i uwagi, by auto znajdowało się w dobrym stanie technicznym, aby zawsze dojechać na umówione oględziny, czy na sprawę sądową. Kosztowało to wiele wysiłku i pieniędzy, co będę mógł potwierdzić okazaniem faktur. Auto było przeze mnie garażowane, utrzymywane w sposób umożliwiający jego codzienne i bezpieczne użytkowanie. Z uwagi na dokonany zakup nowego pojazdu, niniejszy pojazd został przeznaczony do sprzedaży. Pojazd jest sprawny, posiada aktualne badanie techniczne i ubezpieczenie.
Renault Kangoo I lift KC K9K-704 48kW
Nr VIN: VF1KCR7BF31717070
Rok produkcji: 2004 r.
Data pierwszej rejestracji: 16.06.2004 r.
Silnik Diesla 1.5 dci
Pojemność 1461,00 cm3
DMC: 1860 kg
Ładowność: 730 kg
Nr rej. CB 017CH
Data badania technicznego: 06.02.2020 roku, następne badanie luty 2021
OC pojazdu: do lipiec 2020 roku
Stan licznika: 229327 km (przy poprzednim badaniu 218482 km)
Rozrząd: wymieniony przy 218500 km, sierpień 2018
Regeneracja silnika: sierpień 2018 roku (regulacja 8 zaworów, nowe uszczelniacze, uszczelki itd.)
Regeneracja Turbosprężarki, sierpień 2018 roku
Nowy EGR maj 2018
Serwis klimatyzacji: maj i sierpień 2018 roku
Ostatnia wymiana oleju: 05W30 Total sierpień 2018, poprzedni serwis lipiec 2017
Filtr Paliwa: sierpień 2019 (poprzedni marzec 2018 roku, lipiec 2017 roku)
Filtr kabinowy: marzec 2018 roku
Płyn chłodzący: marzec 2018
Wymiana półosi napędowych: maj 2018 r.
Wymiana łożyska i piasty przód: styczeń 2020 r.
Wymiana tarczy i klocków hamulcowych: styczeń 2020 r.
Wymiana wahaczy, sworzni, tulei, końcówek drążków stabilizatora: styczeń 2020 r.
Wymiana szczęk hamulcowych: marzec 2018 r.
Wymiana wtryskiwaczy (4 nowe wtryski): grudzień 2017 r.
Opony: Michelin CrossClimate 175/65R14 86H XL (zgodne z homologacją auta), 2017/2018 r.
Akumulator BOSCH 12V 74Ah 680A
Pod względem użytkowym auto jest zadbane. Wszystkie fotele są czyste, nieprzetarte, nie posiadają żadnych uszkodzeń mechanicznych, czy śladów zużycia. Wnętrze auta jest czyste i zadbane zarówno w części pasażerskiej jak i ładunkowej. Wszystkie przyciski i przełączniki znajdują się w dobrym stanie. Auto posiada klimatyzację, która działa bez zarzutu. Klimatyzacja w tym aucie jest manualna. Nawiew również działa bez zarzutu, a ciepłe powietrze w krótkim czasie po odpaleniu auta pojawia się w nawiewnikach (szybko się nagrzewa się wnętrze). Auto nie paruje zimą. Pojazd wyposażony jest w dwie poduszki powietrzne. Przednie szyby są opuszczane i podnoszone elektrycznie. Lusterka boczne auta zostały wymienione na nowe, ustawiane są manualnie. Samochód wyposażony jest w radio fabryczne i pilot sterowania przy kierownicy, który działa prawidłowo. Do radia podłączone są 4 głośniki, dwa przednie i dwa tylnie, które niedawno zostały wymienione – Pionier. Nad przednimi fotelami, pod dachem znajduje się półka, a poniżej jej daszki przeciwsłoneczne. W drzwiach kierowcy i pasażera znajdują się kieszenie. Kieszenie wykonano również na plecach foteli przednich. Tylny rząd siedzeń jest składany, a kratkę oddzielającą przestrzeń ładunkową można przesunąć do przodu. Wnętrze oświetlane jest dwoma lampkami, jedna znajduje się na podsufitce przestrzeni osobowej, a druga oświetla wnętrze bagażnika (lampka na nadkolem). Bagażnik posiada mocowania w podłodze do przywiązywania i blokowania przedmiotów.
Wszystkie zamki drzwi są zdalnie sterowane, auto posiada centralny zamek. Drzwi tylne otwierają się na boki, tzw. furtki. Drzwiczki bagażnika można otworzyć pod kątem 180 stopni, po zwolnieniu blokady, która zatrzymuje drzwiczki pod kątem 90 stopni. Drzwi tylnego rzędu siedzeń otwiera się wzdłuż karoserii (drzwi przesuwne na prawą stronę).
Silnik znajduje się w dobrej kondycji. Obecnie pracuje na oleju silnikowym Total 5W-40, od serwisu olejowego nie wymagał uzupełnienia poziomu oleju. Cały słupek silnika został w 2018 roku poddany regeneracji. Wymienione zostały wszystkie uszczelki, uszczelniacze, panewki i pierścienie tłokowe. Blok silnika w trakcie prac został poddany honowaniu, a jego wierzch splanowany podobnie jak i spód głowicy. Zawory w głowicy zostały złożone w dotarte. Wałek rozrządu znajduje się dobrym stanie. Całość prac przy odświeżeniu silnika wykonano na nowych uszczelkach i śrubach mocujących głowicę. Na pracach naprawczych nie oszczędzano. Jednostka napędowa pracuje równo.
W głowicy silnika obsadzono na początku 2018 roku nowe wtryski Delphi. Wtryski zostały wpisane do komputera sterującego. Wymienione zostały również w instalacji elektrycznej wtyczki wtrysków na nowe. W 2019 roku jeden z wtrysków został wymieniony z powodu jego usterki, zainstalowano zregenerowany wtrysk i zakodowano w pamięci komputera.
Podczas powyższych prac zainstalowano nowe elementy pośrednie, tj. rozrząd, sprzęgło (komplet), dokonano wymiany wszystkich płynów wraz z olejem skrzyni biegów. W osprzęcie silnika wymieniona została turbina (regenerowana), zawór EGR (nowy), odma silnika (nowa).
W trakcie kolejnych napraw wymieniono całe półosie, lewą i prawą wraz z przegubami. Ilość części dostępnych na rynku i ich niewielkie ceny zawsze dawały możliwość wymiany wielu elementów przy pracach, w których pośrednio zostawały demontowane i posiadały ślady zużycia.
Wahacze przednie są nowe, tak jak i tuleje oraz sworznie wahaczy, końcówki drążków stabilizatora. Przednie amortyzatory zostały wymienione na nowe wraz z osłonami. Całe zawieszenie znajduje się w bardzo dobrym stanie technicznym, nie ma żadnych luzów, stuków. Zarówno przód i tył został sprawdzony podczas badania technicznego na szarpakach. Po wymianie przednich amortyzatorów (styczeń 2020) wskazane będzie wykonanie tzw. zbieżności, ale to już nowy Właściciel niech sam decyduje.
Hamulce tylne są bębnowe, przednie są tarczowe. W aucie zostały wymienione szczęki hamulcowe na nowe, wymieniono jeden z cylinderków, wraz z przewodem hamulcowym, wstawiono nowe tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe oraz nową piastę z łożyskiem z przodu. Hamulce ostre jak brzytwa. Hamulec postojowy działa bez zarzutu.
Samochód jeździ na oponach wielosezonowych Michelin Crossclimate 175/65/R14. Są to opony wzmacniane, zgodne z homologacją tego auta. Opony są w bardzo dobrym stanie i długo jeszcze posłużą. W ostatnim czasie felgi auta zostały odświeżone. Koło zapasowe znajduje się w tym aucie od spodu, pod przestrzenią bagażową. Na zapasie znajduje się pełnowymiarowe koło z niezużytą oponą i lewarkiem w plastikowym opakowaniu.
W trakcie użytkowania widoczne wychodzące oznaki korozji na bieżąco likwidowano poprzez niewielkie podmalowywania lub korektorowanie. Nigdy jednak nie przywiązywano większej uwagi do reprezentacyjnego wyglądu auta, ponieważ był to wyłącznie samochód użytkowy. Prace blacharskie mają swoją historię w tym aucie, z całą pewnością auto miało kiedyś stłuczkę z lewej i prawej strony. O ile prawa strona została przez blacharza w miarę poprawnie wykonana to do lewej strony nie dołożono większych starań, ale nigdy mi to nie przeszkadzało, takie auto już kupiłem i takie użytkowałem. Auto ma swoją historię i z tym się pogodziłem. Nie wydaje mi się aby kiedykolwiek auto było uszkodzone z przodu czy z tyłu. Pojazd posiada możliwość zamocowania na dachu relingów lub bagażnika dachowego. Zderzaki i blendy boczne są niepopękane i nie posiadają widocznych śladów napraw. W ogólnej wizualnej ocenie auto znajduje się w dobrym utrzymaniu.
Auto znajduje się w ciągłej eksploatacji, dużo nie jeździ, ale jednak. W okresie swej eksploatacji ilość przejechanych kilometrów wynosiła około 500 km miesięcznie. Obecnie auto dużo częściej stoi, ponieważ jak to zostało wskazane dysponuje innym autem, a trafniej autami. Wobec powyższego nie należy oczekiwać, iż pojazd będzie lśnił w momencie potencjalnych oględzin, sprzedaje w takim stanie jaki zostanie zastany.
Z lekkim żalem się z nim rozstaje, ponieważ auto było bardzo wdzięczne, proste w obsłudze, tanie w utrzymaniu, a przede wszystkim z uwagi na ilość zainwestowanych w niego środków. Z uwagi na powyższe proszę o kontakt jedynie osoby, które zapoznały się z całością opisu, który przygotowałem. W opisie poruszyłem najistotniejsze chyba kwestie, ilość wymienianych elementów jest z całą pewnością większa, jak np. zakup dolnej osłony silnika, ale są to drobnostki, o których mogę opowiedzieć na miejscu. Jeśli cena oferowanego pojazdu Państwu/Pani/Panu nie odpowiada, to proszę szukać dalej innego auta. Czy cena jest do negocjacji, tak ale jeśli podczas spotkania padną jakieś istotne argumenty. Więcej informacji na temat auta mogę przedstawić podczas spotkania. Pojazd znajduje się w Bydgoszczy, dzielnica Fordon. Niedaleko znajduje się stacja diagnostyczna jeśli zainteresowany będzie chciał zlecić sprawdzenie auta przed zakupem.
Cena auta 7373,73 złotych do negocjacji przy oględzinach
Auto wystawione jest np. w serwisie allegro pod tym linkiem > Link do ogłoszenia
Pozdrawiam
Kontakt telefoniczny:
Dawid Chojnacki Tel. 795540307
Komentarze
Prześlij komentarz